Logo a jednotný vizuální styl pro Aspire

Aspire, Distributor značkového sportovního zboží

2006–2010

Charakteristika

Obchodní společnost Aspire stojí v pozadí svých značek jako silný partner svých B2B zákazníků. Řídí se zásadami fair play, maximální efektivitou a transparentností svého podnikání. Je důležité, aby tyto vlastnosti odrážel i nový logotyp vč. jednotného vizuálním stylu. Tak se zrodila jednoduchá, čistá a nadčasová prezentace přizpůsobená potřebám klienta se sportovním zaměřením.

Aplikace jednotlivých položek vizuálního stylu je průběžná. Logo bylo vytvořeno v roce 2006 a stejně tak vizitky, dopisní papíry, navigační systém, polep aut. Další aplikace vytvořené v roce 2009 a 2010, např. brandbook nebo webové stránky, navazují na koncept ve stejném stylu.


Dodané služby

Strategické plánování
Kreativní služby
Reklamní produkce


Aspire-vizuální styl-tvorba vizuálního stylu brožury
Aspire-vizuální styl-tvorba vizuálního stylu brožury
Aspire-vizuální styl-tvorba vizuálního stylu brožury
Aspire-vizuální styl-tvorba logotypu a design manuálu
Aspire-vizuální styl-design merkantilních tiskovin
Aspire-vizuální styl-design webových stránek

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”