Podpora na místě prodeje testovací jízdou

GT BICYCLES, Kultovní značka jízdních kol

BŘEZEN 2008

Charakteristika

GT již třetí rok přichází s testovací jízdou pro ty, kteří nevybírají kolo jen podle barvy. Důležité je přitáhnout bikery do prodejen a dát jim možnost 24 hodin bez omezení kilometrů testovat nové modely. Kdo si kolo vyzkouší, získá navíc samolepku na kolo. V návazných reklamních kampaních značky tak mohlo být použito pravdivého tvrzení „Testováno na bikerech“. Touto ojedinělou testovací akcí se nechali inspirovat i další konkurenční značky.

Akce proběhla v krajských městech celé ČR a měla podporu v tisku, na internetu a na prodejních místech.


Dodané služby

Kreativní služby
Reklamní produkce


Další projekty tohoto klienta


GT-projekt test rider-jako součást image inzerce
GT-projekt test rider-označení prodejen a vystavených kol
GT-projekt test rider-image bannery pro prodejní místa

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”