Linola má nový komunikační koncept „Náš příběh o ekzému“

Linola, Kvalitní kosmetika pro atopickou pokožku

2010

Charakteristika

Atopický ekzém je stále rozšířenější onemocnění. Nejvíce se týká malých dětí, pro které je velice nepříjemným prožitkem, jelikož si nemohou sami pomoct. Nejbližším pomocníkem se stává maminka, která ví nejlépe, jak o své dítě pečovat a jaký produkt je pro něj nejvhodnější. Tak vznikl příběh o malé nemocné Emilce a její mamince. Příběh ze života rodiny, která našla recept, jak účinně bojovat s atopickým ekzémem díky značce Linola. Zábavnou formou komunikuje s maminkami a předává jim své rady a zkušenosti týkající se každodenních aktivit s ekzematickým dítětem. V několika kapitolách jako např. mytí vlasů, koupání nebo pohyb na sluníčku získávají maminky návod, jak jednoduše a úspěšně zvládnout toto onemocnění a předcházet dalšímu vysušování a podráždění pokožky. Odměnou za jejich péči jim bude úsměv jejich dítěte, stejně jako je to v případě malé Emilky.

Hlavním sdělením této reklamní kampaně se stal příběh, jehož plná verze byla prezentována na microsite a v tištěném katalogu. Základními nástroji komunikačního mixu byly internet (zejména prohloubená spolupráce s portálem ProAlergiky.cz) a tisk (spotřebitelské i odborné tituly).


Dodané služby

Strategické plánování
Kreativní služby
Reklamní produkce
Plánování a nákup médií
Marketingové poradenství


Další projekty tohoto klienta


Linola-komunikační koncept-tištěná inzerce
Linola-komunikační koncept-internet
Linola-komunikační koncept-vizuální styl katalogu
Linola-komunikační koncept-vizuální styl katalogu
Linola-komunikační koncept-rollbanner
Linola-komunikační koncept-microsite

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”