Reklamní kampaň pro podporu značky Alpecin

Alpecin, Vlasová kosmetika pro muže proti padání vlasů

2009–2010

Charakteristika

Alpecin je zase ve hře. Cílem je navázat na předchozí komunikaci s mladými muži, kterým hrozí vypadávání vlasů, a ještě více ji prohloubit. Kdo nemá vlasy, je „out“. Alpecin se stává základní kosmetickou výbavou moderního muže, který chce vypadat dobře dnes i za deset let. Alpecin je změnou k lepšímu. Již dnes to dokazuje zájem mladých žen. Čím větší tím lepší…

Celoplošná reklamní kampaň odstartovala v duchu odlehčeného kreativního konceptu předchozích ročníků. Novinkou se stal soutěžní projekt s prvky reality show „Borec-lovec“ probíhající na nové microsite, který aktivně zapojoval mladé muže do děje a vytvářel tak po několik měsíců aktuální téma na jednom z nejsledovanějších komunitních serverů. K dalším nástrojům komunikačního mixu patřily direct mail, internet, PR, indoor a partnerství seznamovacích klubových akcí.


Dodané služby

Strategické plánování
Kreativní služby
Reklamní produkce
Plánování a nákup médií
Marketingové poradenství


Další projekty tohoto klienta


Alpecin-podpora značky-plakát
Alpecin-podpora značky-banner pro internet. kampaň
Alpecin-podpora značky-inzerce
Alpecin-podpora značky-banner na event
Alpecin-podpora značky-microsite homepage
Alpecin-podpora značky-microsite produktová strana

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”