Redesign logotypu a design manuál pro společnost Hanák

Hanák, Přední český výrobce nábytku nejvyšší kvality

Srpen 2008

Charakteristika

Hanák je českým výrobcem nábytku s dlouhou tradicí. Jeho hlavním cílem je vyrábět kvalitní nábytek pro kompletní domov – ložnice, kuchyně a obývací pokoje. Dobré jméno si značka získala na domácím trhu i ve světě díky modernímu designu, špičkovému provedení a kvalitním materiálům.

Redesign loga byl nutný kvůli morální zastaralosti původního řešení. Se vznikem nových prodejen a právě vznikajícím vizuálním stylem bylo potřeba sjednotit barevnost, tvar i umístění loga na podkladu a vytvořit podmínky pro profesionální a nadčasovou prezentaci. V souvislosti s brandingem prodejen bylo potřeba také vytvořit komunikační zkratku vyjadřující přínos značky spotřebiteli.

Zaměřili jsme se na antracitovou barvu, která zosobňuje eleganci, sebevědomí a budí respekt. Tato barva zaručovala i odlišení se od konkurence. V kombinaci s bílou přináší jasný kontrast, který se úročí při aplikaci na různobarevné pozadí. Design manuál mimo jiné definoval jednotné firemní písmo, ochranné zóny a barevnost při různých technologiích.


Dodané služby

Kreativní služby


Další projekty tohoto klienta


Hanák-redesign loga a designmanuál
Hanák-redesign loga a designmanuál
Hanák-redesign loga a designmanuál
Hanák-redesign loga a designmanuál
Hanák-redesign loga a branding
Hanák-redesign loga a branding
Hanák-redesign loga a branding

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”