Fashion kolekce New Balance v prodejní síti Baťa

New Balance, Renomovaný americký výrobce běžeckých bot

ÚNOR - BŘEZEN 2011

Charakteristika

Na pultech prodejen Baťa se počátkem února představila nejnovější kolekce lifestylové obuvi New Balance. Boty v trendy barvách v sobě spojují originální design spolu s výjimečným pohodlím, na které jsou zákazníci této oblíbené značky zvyklí.  Není tajemstvím, že světová móda se nechává často inspirovat retro stylem. Značka New Balance proto ve své nové kolekci vsadila na klasické modely běžeckých bot ze 70. let, které byly ve své době velkým hitem. Mnoha sportovcům napomohly k dosažení vynikajících výsledků. Díky své kvalitě a dostupné ceně se stala tato obuv populární i pro běžné nošení. Nová fashion kolekce v retro stylu tak nabízí osvědčenou platformu v moderním podání.

Naše agentura je autorem komunikačního BTL konceptu. Ten měl za úkol vybočit ze zažitého způsobu prezentace značek prodávaných na prodejnách. Vznikly tak poutavé výlohy vč. jednotného brandingu prodejních pultů v síti prodejen Baťa v ČR i SR. Komunikační kampaň byla podpořena PR článkem na stránkách bata.cz vč. direct mailingu adresovanému všem zákazníkům prodejce.


Dodané služby

Strategické plánování
Kreativní služby
Reklamní produkce
Plánování a nákup médií
Marketingové poradenství


Další projekty tohoto klienta


New Balance - BTL kampaň, výloha
New Balance - BTL kampaň, InStore
New Balance - BTL kampaň, direct mailing
New Balance - BTL kampaň, PR

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”