Brožura Česká kuchyně – mezinárodní prezentace České republiky

CzechTourism, Česká centrála cestovního ruchu

2011

Charakteristika

Publikace je určena k oslovení zahraniční veřejnosti s cílem zlepšit image české gastronomie, zviditelnit kvalitní českou kuchyni a motivovat cizince k návštěvě ČR s vazbou na gastronomické zážitky. Publikace zároveň navazuje na projekt Czech Specials.

Zadavatel kladl velký důraz na obrazovou stránku brožury: „Jídla musí vzbudit zájem je ochutnat. Musí být uvařena podle tradičních receptur a musí také výborně vypadat“.  Vznikl tak unikátní projekt, jehož obsah vytvářel náš fotograf s foodstylistou přímo v kuchyni.  Brožura je zcela netradičně členěna podle fenoménů, díky kterým je česká kuchyně tak známá... od polévek, přes omáčky, knedlíky, až po tradiční sladké pokrmy. Čtenář získá informace o původu jídla, o jeho rozmanitosti, ale také kdy a kde se s tímto jídlem setká. Naše agentura vytvořila design, postarala se o tvorbu podkladů a zajistila produkci brožur v osmi jazycích.


Dodané služby

Kreativní služby
Reklamní produkce


CzechTourism - design brožury Česká kuchyně
CzechTourism - design brožury Česká kuchyně
CzechTourism - design brožury Česká kuchyně
CzechTourism - design brožury Česká kuchyně
CzechTourism - design brožury Česká kuchyně
CzechTourism - brožura Česká kuchyně, foodstyling
CzechTourism - brožura Česká kuchyně, foodstyling
CzechTourism - brožura Česká kuchyně, foodstyling

„Z LOGOTYPŮ ZNÁMÉ ZNAČKY, Z NÁVŠTĚVNÍKŮ ZÁKAZNÍCI.”